Start
Programma
Bedrijven
Workshops
Over Switch
FAQ
Aanmelden voor bezoekers
Aanmelden bedrijven
"
*
" geeft vereiste velden aan
Stap
1
van
5
20%
Deelname aan Sustainable Switch 2024 - startups
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn tijdens het evenement willen we u vriendelijk verzoeken om dit inventarisatieformulier zo volledig mogelijk in te vullen.
Wij adviseren u om eerst goed de checklist en de voorbeelden te bekijken in de email voordat u verder gaat.
Dagindeling 22 november
10.30 – 13.30 uur Ontvangst en registratie deelnemende bedrijven + lunch
10.30 – 13.30 uur Opbouw Bedrijvenmarkt
12.30 – 13.45 uur Opening met drie sprekers
14.00 – 17.00 uur Bedrijvenmarkt
14.00 – 15.15 uur Eerste workshop ronde
15.30 – 16.45 uur Tweede workshop ronde
17.00 - 18.00 uur Afbouw markt + Borrel
Laten we beginnen!
De officiële naam van uw organisatie
*
Geef aan hoe uw organisatienaam in al onze uitingen moet worden geschreven. Let hierbij ook op de eventuele hoofdletters en leestekens. Wat hier wordt ingevuld wordt in al onze uitingen gebruikt, tenzij deze te lang is.
Korte naam organisatie
Bij sommige uitingen zijn wij genoodzaakt de lange organisatienamen in te korten. Als u hier niks invult korten wij deze, waar nodig, naar eigen inzicht in.
Contactpersoon op 22 nov
*
Uw voornaam
E-mailadres
*
De bevestiging gaat ook naar dit emailadres
Telefoonnnummer contactpersoon
*
Uitingen wervingscampagne & event
Hier kunt u alle bestanden en gegevens aanleveren waarmee jullie in de wervingscampagne en op het event zelf worden getoond.
Logo voor op de website
*
Let op! Zorg dat deze afbeelding niet te groot is, maar ook niet te klein.
Sleep bestanden hierheen of
Selecteer bestanden
Toegestane bestandstypen: jpg, jpeg, png, gif, bmp, Max. bestandsgrootte: 3 MB, Max. aantal bestanden: 3.
Logo voor drukwerk
*
Let op! Zorg ervoor dat de afbeelding een vector bestand is of groot genoeg om te kunnen worden gedrukt.
Sleep bestanden hierheen of
Selecteer bestanden
Toegestane bestandstypen: pdf, ai, psd, eps, tiff, svg, jpeg, png, Max. bestandsgrootte: 15 MB, Max. aantal bestanden: 3.
Beschrijving van uw organisatie
*
Max 100 woorden. Deze tekst wordt op de website getoond. Geef duidelijk aan wat jullie met duurzaamheid doen.
Wervingsbehoefte
Hier kunt u omschrijven naar wat voor werknemers u op zoek bent. In de vorm van opleidingen, studierichtingen, technisch/sociaal en andere aspecten. Wij kunnen geen garanties geven, maar we zullen hier rekening mee houden in de werving.
Aantal personen
Hier kunt u aangeven met hoeveel personen jullie aanwezig zijn tijdens deze dag. Wij bieden jullie graag een lunch aan, maar we willen geen voedsel verspillen, dus vernemen wij graag hoeveel personen daar gebruik van gaan maken.
Er moet altijd minimaal 1 iemand op de stand staan en maximaal kunnen er 2 mensen tegelijk aanwezig zijn op deze plek.
Aantal personen aanwezig
*
Geef aan hoeveel personen langskomen, zowel voor de markt als voor de workshop.
Hoeveel personen lunchen
*
Lunch is voor organisaties beschikbaar tussen 12.00 en 13.30.
Bedrijvenmarkt
U kunt kiezen voor het neerzetten van een eigen tafel of gebruik te maken van onze faciliteiten. Het is ook mogelijk om deze (deels) te combineren.
Onze faciliteiten bestaan uit een statafel en 2 hoge krukken. U mag uw plek geheel naar eigen inzicht inrichten met communicatie uitingen van uw organisatie, zoals bijvoorbeeld rollup banners.
U kunt gebruik maken van WIFI en er is op aanvraag elektriciteit aanwezig.
Wat neemt u zelf mee voor op de bedrijvenmarkt?
*
Om de zalen goed in te delen, vernemen wij graag hoe uw stand er ongeveer uit komt te zien. Flyers, pennen en andere kleine items tellen wij hier niet mee.
Ik neem geen eigen spullen mee
Eigen beurstafel
Losse banners
Flyerstand
Vlaggen
TV
Ipads
Andere grote items
Wilt u ook gebruik maken van onze faciliteiten?
*
Geef aan of u een tafel, statafel, stoelen, krukken of elektriciteit nodig hebt.
Nee, niet nodig
Ja, graag
Statafel nodig?
Nee, niet nodig
Ja, graag
Hoge krukken nodig?
Nee, niet nodig
Ja, 1 kruk
Ja, 2 krukken
Elektriciteit nodig?
Nee, niet nodig
Ja, graag
WIFI nodig?
Nee, niet nodig
Ja, graag
Standopbouw
*
Wanneer u gebruik maakt van een externe partij, nemen wij contact met jullie op.
Wij bouwen zelf onze stand op
Wij huren een externe partij in
Laden & lossen
*
Er is geen parkeerplek voor de deur beschikbaar, maar er kan wel op aanvraag tot de deur worden opgereden om te laden & te lossen. U wordt daar door onze vrijwilligers ondersteunt.
Niet nodig
Ik maak hier graag gebruik van voor mijzelf
Ik maak hier graag gebruik van voor een externe partij
Bijna klaar!
Als u nog specifieke verzoeken heeft voor uw deelname op 22 november, dan kunt u dat hier aangeven.
Vergeet niet uw formulier te versturen hieronder 😉
Extra verzoeken